piątek, 3 października 2014

Męska Rzecz


W 1997 roku po raz pierwszy poprowadziłem roczny projekt "Męska Rzecz" - grupę tylko dla mężczyzn, gdzie kilkunastu mężczyzn, raz w miesiącu spotykało się podczas weekend'u (plus 6-dniowy wyjazd wakacyjny w góry), aby pracować nad tym, co ich nurtuje, co sprawia trudności i co daje siłę oraz radość istnienia.
Od tego czasu jestem zaangażowany w "men's work" - pracę z mężczyznami na rzecz zmiany - nas mężczyzn i świata poprzez zmianę i rozwój jednej z części ludzkości. Dominującej części.
Celem tych projektów nie jest praca dla dobra samych mężczyzn, ale dla dobra wszystkich istot. I dla lepszego świata.
W styczniu zaczynamy nowy projekt:
DROGA MĘŻCZYZNY: odnajdywanie własnego celu, mitu i pełnej realizacji w życiu”
będzie to 1,5 roczny cykl zajęć pozwalający odnaleźć sens, cel i miejsce w świecie płynące z najgorętszej głębi męskiego serca - serca, które jest otwarte i czułe, heroicznie dzielące się tym, co ma najlepszego do podzielenia się ze światem.
Założyłem nowy blog (zapraszam) a wkrótce powstanie także nowa strona www
Zachęcam do czytania bloga i dołączenia do ruchu oraz do wspierania zmiany w świecie poprzez rozwój świadomości oraz jakości, którą nazwałem "Mężczyzna 3.0"  

Jeśli chcesz być na bieżąco + otrzymywać cenne wskazówki + materiały = zaprenumeruj newsletter wpisując swe imię + adres email.
Nie zapomnij potwierdzić (w niektórych przeglądarkach trzeba skopiować i wkleić podany adres do potwierdzenia subskrypcji www).

ZAPISZ SIĘ ABY OTRZYMYWAĆ NEWSLETTER - kliknij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz - twoja opinia/zdanie jest dla mnie ważne !