środa, 13 lipca 2011

Zobaczcie jak to jest po 10 latach ...

Pozostając troszke jeszcze w tematyce kilku ostatnich wpisów (ale już kończę - kończę :)
...
10 lat temu napisałem artykuł o polskim antysemityzmie i przymusie niewinności w kontekście Jedwabnego. Wczoraj go przeczytałem i wygląda mi na to , że prawdopodobnie dziś, 10 lat później napisałbym to samo !!! Może kiedyś pokuszę się o diagnoze - ale jak widać po opisywanym przeze mnie zdjęciu i wielu krytycznych wobec listu prez. Komorowskiego wpisach-głosach internautów komentujących ostatnie uroczystości upamiętnienia 70 lat od zbrodni w Jedwabnem zmiany w świadomości Polaków są niewielkie ...
Artykuł jest tu: http://robertpalusinski.blogspot.com/2008/04/antysemityzm-w-polsce.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz - twoja opinia/zdanie jest dla mnie ważne !