czwartek, 6 stycznia 2011

Jak pracować z konfliktem izraelsko-palestyńskim - opowiada Gary Reiss


Gary przed siedzibą Polskiego Radia program 3.

Wiosną 2009 roku miałem przyjemność organizować warsztaty i pobyt mojego przyjaciela z Ameryki (Eugene, OR), poniżej zamieszczam rejestrację jednego z ważnych spotkań. W jednym miejscu zrobiłem błąd w tłumaczeniu; Gary mówił "origin", gdy chodziło o "deepest dreams", a ja niestety usłyszałem "religion". Przepraszam za tę pomyłkę - najwyraźniej włączył się tutaj mój nieświadomie mistyczno-religijny element zniekształcający zdanie i późniejsze pytanie ...

W wywiadzie z Dariuszem Bugalskim (Polskie Radio Trójka) Gary Reiss mówi o Głębokiej Demokracji i jak skutecznie można pracować z różnymi mniejszościami oraz najtrudniejszymi zagadnieniami takimi jak terror czy rasizm.
Jak pracować z traumą, terroryzmem, konfliktami w duchu Głębokiej Demokracji pomiędzy ludźmi z tak odległych biegunów jak Arabowie i Żydzi na obszarze Palestyny i Izraela ...

Posłuchaj tu:


lub ściągnij i słuchaj mp3 w domu/aucie/pracy :))

https://docs.google.com/leaf?id=0B9cQMmo5F3-eNDgwYjI0YzQtY2QxOS00M2Y2LWIxNWUtZjA2YTRhZDc0NTU3&hl=pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz - twoja opinia/zdanie jest dla mnie ważne !