czwartek, 25 lutego 2010

Rola "Duch" (Ghost Role)

Niesamowite video o tym, jak mało dostrzegamy dzieci, ich ważności i znaczenia tak w świecie jak i w naszym wnętrzu. Jak bardzo poruszający jest ten głos, gdy w końcu zabrzmi.
W Głębokiej Demokracji "Ghost Role" to ta część lub postać o której mówimy, ale która nie jest reprezentowana. Na ekologicznych i globalnych szczytach tymi duchami są zatem zagrożone gatunki, wycinane drzewa a także dzieci i sama ZIEMIA! W 1992 r dzięki własnym wysiłkom dzieci były reprezentowane. Czekam na głos ginących gatunków... Cz je słyszysz?
Obejrzyj film i popatrz na dzieci. Na koniec odpowiedz na pytanie:

NO TO JAK TERAZ BĘDZIE Z TĄ PLANETĄ ????





No nie wiem co z tym bloggerrem jest, ale nie przyjmuje odpowiedzi ode mnie na komentarze -- dziwne jakiś dziwo ;)
więc odpowiadam na wpis - comment:

Dzieki wielkie . Wielkie. Widziałem już kiedyś gdzieś ten film (chyba w kinie) ale z radością patrzę ponownie ! Tak ziemia - home=ecos! a my na niej - małe ludzie ...

1 komentarz:

  1. Wideo rzeczywiście przejmujące i chwytające za to co jest w nas a często nazywamy człowieczeństwem. Oglądając ten film dostrzec można twarze wzruszonych siłą słów dziewczynki, to wzruszenie już gdzieś widziałem, było mi znane. Wkrótce sobie przypomniałem. widziałem je na twarzy mojej narzeczonej która oglądała niedawno film luca o wielce mówiącym tytule Home. Robercie piszesz że czekasz na głos ginących gatunków. O to on, donośny, przejmujący i sięgający do naszego źródła. Nie jest to tylko głos umierających gatunków, jest czymś więcej, jest głosem ze źródła i do cholery niech ktoś powie że nie był ostrzegany że nie wiedział, że nie zrozumiał. Jeśli Ziemia mogła przemówić to właśnie to zrobiła i warto jej poświecić 1,5 godziny by ją wysłuchać.
    Film w całości dostępny na
    http://www.youtube.com/watch#!v=jqxENMKaeCU

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - twoja opinia/zdanie jest dla mnie ważne !